mHMS- digital hms

vI HJELPER DEG MED Å DIGITALISERE HMS-PERMEN!

Vårt digitale HMS- system inneholder alt bedriften trenger iht. krav for HMS dokumentasjon satt i Internkontrollforskriften § 5.

Systemet er skybasert og kan settes opp for alle ansatte i din bedrift. Det er lett tilgjengelig både på pc, nettbrett og mobil. Som leder kan du hente ut status og rapporter på alle lovpålagte aktiviteter.

Din bedrift skal ha oversikt over og følge gjeldende HMS – lovgivning til enhver tid. Dette innebærer blant annet opplæring av ansatte, kartlegging av psykososialt arbeidsmiljø, kartlegging av fysisk arbeidsmiljø (f.eks. ergonomi, støy, kjemikalier og inneklima). I MHMS Digitale HMS system finner du maler som er tilpasset din bedrift.

Med vårt hms-system får dere blant annet: 

 

  • Full oversikt over alt HMS arbeid og HR-oppgaver i bedriften.
  • Muligheten til å lage oppgaver til andre og få varsel om noe ikke er utført i tide.
  • Enkel utfylling av skjemaer for vernerunder, kartlegginger m.m.
  • Enkel avviksregistrering og avviksbehandling.
  • Mulighet til å samle og lagre dokumentasjon på en plass.
  • Et hms-system som er tilpasset din bedrift og bransje.
  • Registrering av ferie og fravær
  • Et system tilpasset både PC, nettbrett og mobil.
  • Tilgang til support fra ansatte hos Midtnorsk Bedriftshelsetjeneste SA.

priser

Etableringskostnad 7900,-  

 

 

1 - 4 ansatte: 790,- pr. mnd. 

 

5 - 9 ansatte:  825,- pr.mnd. 

 

10 - 19 ansatte:  945,-  pr. mnd. 

 

20 - 50 ansatte: 1190,- pr. mnd. 

 

50 - 150 ansatte: 1990 pr. mnd.  

 

 

* alle priser er eks. mva. 

Ta kontakt med oss på telefon 71 66 03 26 for en uforpliktende prat, eller fyll inn kontaktskjemaet så kontakter vi deg.