Er du vår nye medarbeider?

Midtnorsk Bedriftshelsetjeneste er en godkjent bedriftshelsetjeneste som yter tjenester til både offentlige og private aktører i arbeidsmarkedet. Vi bistår kunder spredd over hele Midt- Norge og ønsker nå å styrke vårt team med to nye medarbeidere. Kanskje er vi det teamet du søker etter? Sammen med fagsterke kollegaer vil du være med å utvikle våre tjenester videre, slik at vi kan møte morgendagens utfordringer og bidra til bedre arbeidshelse. Hos oss vil du få mulighet til både faglig og personlig utvikling. 

 

VI SØKER LEGE I 50% STILLING 

Midtnorsk Bedriftshelsetjeneste med kontor i Surnadal på Nordmøre er på utkikk etter lege i fast stilling. Vi søker deg som liker å jobbe tverrfaglig og som har interesse for arbeidshelse. Vi er et godt etablert team med kunder spredd over hele Midt-Norge. Sammen med fagsterke kollegaer vil du være med å utvikle våre tjenester videre, slik at vi kan møte morgendagens utfordringer og bidra til bedre arbeidshelse. Hos oss vil du være medisinfaglig ansvarlig for vår BHT, samt få mulighet til både faglig og personlig utvikling.

 

Vi søker etter deg som er:

·         Interessert i og ønsker å fremme det arbeidsmedisinske faget

·         Kundeorientert og ønsker å bistå våre kunder med god faglig leveranse

·         Gode samarbeidsevner og like å jobbe tverrfaglig

·         Initiativrik og resultatorientert

·         Strukturert og selvstendig

·         God IT kompetanse og kan ta i bruk ny teknologi ved behov

Stillingen vil og kunne innebære mer folkehelse relaterte tjenester gjennom vårt datterselskap. Ett selskap du som lege vil kunne ha en nøkkelrolle i videreutviklingen av.

 

Vi tilbyr:

·         Varierte arbeidsoppgaver

·         Gode muligheter for påvirkning og personlig utvikling

·         Et supert og humørfylt arbeidsmiljø med bred faglig kompetanse

·         Gode pensjonsordninger

·         Lønn etter avtale

Stillingen kan innebære noe reising da vi har kunder i hele Midt-Norge. Vi har egne leasing biler, men du må kunne disponere egen bil ved behov.

 

Arbeidsoppgaver vil være:

·         Målrettede helsekontroller basert på eksponeringer i arbeid

·         Kartlegginger knyttet til arbeidshelse

·         Utarbeiding og kvalitetssikring av rapporter ut til kunder

·         Helsesertifiseringer (eks. førerkort, røykdykkere, offshore etc.)

·         Bistå kunder og kollegaer med helsefaglig rådgivning

·         Undervisning i relevante tema

·         Rådgivning og oppfølging ift. sykefravær

·         Samtaler med ansatte knyttet til arbeidshelse

·         Annen bistand innen HMS til våre kunder

 

Kvalifikasjonskrav:

·         Norsk autorisasjon som lege

·         Interesse for arbeidsmedisin

·         Ha gode norskkunnskaper (muntlig og skriftlig), samt kjennskap til det norske helsesystemet

·         Førerkort

 

Tiltredelse etter avtale

For nærmere informasjon om bedriftshelsetjenesten og stillingen, ring daglig leder Monica Berg på 922 65 452, eller send e-post til monica@mhms.no